A fontosabb szereplők alig látszanak ki a tömegből. Gwen, a riporterlány nem sírdogáló vagy sikongató szöszi. Láthatóan van esze, de borzasztó sokat kell várni, hogy bármi egyéniségnek jelét mutassa. Hallgatagon komoly természete a megjelenései felét szánnivalóvá teszi.
Az egyetemi éráját szándékosan nyújtó Van Wilder érdekes jelenség. A buliszervezés az élete, szereti csinálni, de mégsem túlpörgött vagy gyengeelméjű. Látszik, hogy azért a húszas évei közepén jár már.
Még a csibészes tanár kimondottan tetszett benne, a hindu szűz srác azonban inkább egy óvszerreklámba illene, mint egy bármi csekély tanulsággal bíró filmbe. A szende szőke elitista sznob fiúja pedig olyan szinten nárcisztikus, hogy nem nehéz odaképzelni a fejére a szamárfüleket vagy ökörszarvakat.
Az egyetemi éráját szándékosan nyújtó Van Wilder érdekes jelenség. A buliszervezés az élete, szereti csinálni, de mégsem túlpörgött vagy gyengeelméjű. Látszik, hogy azért a húszas évei közepén jár már.
Még a csibészes tanár kimondottan tetszett benne, a hindu szűz srác azonban inkább egy óvszerreklámba illene, mint egy bármi csekély tanulsággal bíró filmbe. A szende szőke elitista sznob fiúja pedig olyan szinten nárcisztikus, hogy nem nehéz odaképzelni a fejére a szamárfüleket vagy ökörszarvakat.
Különösebb intelligenciát nem érdemes keresni A buliszervizben. Ez egy vígjáték, tehát a fő mondanivaló kifejezése mellett a humorfaktor a legfontosabb tényező. Ennek előállításához kreativitás és helyzetkomikum adhatnák a legjobb támpontot. Én egyiket sem látom benne. Körülbelül annyi emocionális töltete lehet, mint az Alkonyatnak.
Életszerű alaptörténet, kisstílű megmunkáltság. Az emberek itt alig használják a fejüket, a fél poéntár ízléstelen és gyomorkavaró. Gwen és Van között harmatgyenge romantika érhető tetten, a találka a jégkorong-pályán, és az utolsó jelenet megadták a minimális értéket a filmnek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése